top of page
  • Skribentens bildLina Snitwongse

Att packa och dra

Två dagar kvar innan avresa.


Så som läget ser ut just nu ligger det en hög med kläder och småsaker på mitt sovrumsgolv som behöver packas ner i två rejäla resväskor. Har inte riktigt orkat. Kroppen kraschlandade lite efter sommarens sista resa till Norrland och Urkult så ligger för tillfället hemma och är rejält förkyld.


Svårt att tyda det känslomässiga såhär nära inpå avresan. Är i någon slags jobbig övergångsfas där ena foten är ut i det okända och andra foten är här hemma. Har tänkt så mycket på sista avsked och sista gången man gör si och så att det kommer nog vara skönt att äntligen få riva av plåstret och dra.


Sommaren har varit en av dom bästa, har aldrig haft så fullt upp och det har varit fantastiskt kul. Ska vara ärlig med att jag har gråtit en del över att lämna allt det fina som finns här hemma men kan samtidigt inte tänka mig vara kvar till hösten. Ville ha förändring när jag bestämde mig för att göra det här och nu händer det på riktigt. Sjukt.


Resultat:


09.08.2019

50 visningar
Inlägg: Blog2_Post
bottom of page